poniedziałek, 11 listopada 2013

Z serii chusty i szale...

Choć wcześniej zdarzało mi się wydziergać na drutach różne rzeczy to udanych przygód z szalami raczej nie miałam. Pewnie dlatego, że nie umiałam przełożyć wzoru na rodzaj włóczki. Włóczka zazwyczaj była zbyt gruba lub za cienka do wzoru, który sobie wymyśliłam i efekt końcowy nie był zadowalający. To mnie wręcz zniechęcało do dalszego dziergania. Rzucałam w kąt i nie wyciągałam miesiącami :)
Jak dotąd udało mi się zrobić tylko dwa szale, którymi chyba nie wstyd się pochwalić...

Pierwszy to niebieski trellisek
Wzór trellis framed leaf pattern doskonale znany większości dziewiarkom, pełno go w sieci, więc nie będę spamować :) Dzierga się go dość szybko i przyjemnie - wrócę kiedyś do niego..

włóczka Alize Bamboo Fine ,
skład 100% bambus
1oog/440m
kolor nr 22 ( niebieski)
druty 3,5
wymiary po zblokowaniu 60/150
zużycie - 1 motek




...a włoczka ? Masę różnych opinii o niej słyszałam, sama robiłam z niej pierwszy raz...
Nitka miła  w dotyku, a cały wyrób przyjemnie śliski i chłodny. Super na lato...
 

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...