środa, 11 listopada 2015

Ametystowa broszka


Czy broszki są modne ?
Broszka przywodzi mi na myśl wspomnienie mojej babci, która przy kołnierzyku sukienki zazwyczaj przypinała średniej wielkości, elegancką broszkę. Kiedyś pamiętam były bardzo modne, a potem jakoś na długo odeszły w zapomnienie. Dziś znów broszki wróciły do łask i noszone są chętnie nie tylko do sukienek, żakietów, swetrów czy szalików, ale też jako przypinki do torebki czy nawet do butów! Ogranicza nas tylko nasza pomysłowość :) Ja sama szczerze mówiąc nigdy specjalnie nie byłam zwolenniczką broszek, ale jak widać gusta się zmieniają ... 
Tak bardzo spodobały mi się broszki wykonywane przez inne beaderki, że też chciałam spróbować zrobić swoją wersję. Jak mi wyszło ? Oceńcie sami :)

Centrum broszki to płaski, fasetowany hematytowy kaboszon opleciony koralikami TR 15o Transparent Light French Rose i Ceylon Innocent Pink; Super Duo 2,5x5mm Lust - Transparen Amethyst, TR 8o PF Silver Lined Milky Baby Pink. Koronkę wokół wyplotłam z TR 11o Ceylon Grape Mist.

Generalnie wszystkie te kolory sprawiły, że broszka mieni się delikatnymi odcieniami ametystu.

Wymiary broszki 4,5x4mm







Tył broszki podszyty czarną skórką.








22 komentarze:

  1. Co tu dużo mówić... znakomita, wytworna broszka. Ten fasetowany kaboszon sprawia, że wydaje się bardziej szlachetna - taka jubilerska cenna rzecz :)
    A tą koronką wykończeniową to narobiłaś mi Edytko wstydu, bo choć od dawna się przymierzam do tego wyzwania to do tej pory jakoś nie udało mi się przysiąść i zrealizować... pomimo całej serii broch ostatnio wyprodukowanych! Oj, wstydzę się sama przed sobą ;)))
    Naprawdę super praca! Śliczna. Pozdrowionka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eee tam... zaraz wstyd, na pewno za chwilę nadrobisz :)) A ja tak się właśnie ostatnio na te koronki zapatrzyłam i zachciało mi się spróbować :) Dziękuję Amelio, buziaki :)

      Usuń
  2. Broszka Śliczniutka, Bardzo Elegancka no i ta koroneczka Super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że się spodobała bo to moje pierwsze takie "broszkowe" podrygi ;)

      Usuń
  3. Jaka śliczna! No napatrzeć się nie mogę. Uwielbiam takie kolory, do tego ta koronka....cudo! Edytko, jestem po prostu oczarowana :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, Kasiu .. jak Ty pochwaliłaś ... tzn. że nie jest źle ;) Dziękuję :)

      Usuń
  4. Mnie tez sie podoba czarny środek delikatnie opleciony ,koronka nadaje lekkości dzieki czemu broszka wyglada bardzo delikatnie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba gdzieś w głowie mam obraz tych babcinych broszek .. takie właśnie urokliwe były ;) Dziękuję Marzenko :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. .. znaczy się cel osiągnięty ;) dzięki Madziu :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. ...jeszcze muszę sporo poćwiczyć ale dziękuję bardzo :D

      Usuń
  7. Piękna ozdoba, delikatna, nie nachalna i z dziewczęcym urokiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba gdzieś u Ciebie na blogu pisałam, że broszki to nie moja bajka... a to wszystko przez Ciebie bo chodzisz i zarażasz tymi broszkami :D

      Usuń
  8. Nie wiem czy są modne ale twoja powinna być, śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczywiście broszki wróciły do łask tak jak ubiory z dzianiny. Często widuję je przypięte do szali, kominów, chust. Śliczną broszkę zrobiłaś. Bardzo mi się podoba taki zestaw kolorów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ..i dobrze, że wróciły, dodają uroku :) Dziękuję bardzo :)

      Usuń
  10. Swietna broszka:) zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. 25 yr old Administrative Assistant IV Nikolas Norquay, hailing from Leduc enjoys watching movies like ...tick... tick... tick... and Community. Took a trip to Madriu-Perafita-Claror Valley and drives a Ferrari 166 MM Barchetta. Przeczytaj caly raport

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...