niedziela, 15 stycznia 2017

Geometrycznie

Witajcie, czas nadrobić zaległości :) Dziś wisior z biconami i kroplą zielonego jadeitu na łańcuszku ze stali chirurgicznej. Wykonałam go jeszcze przed świętami, ale jakoś nie mógł doczekać się fotek.
Licznik pokazuje, że jeszcze czasem ktoś tu zagląda mimo, że długo mnie nie było. Dziękuję :) Wnusio rośnie jak na drożdżach, a ja mam czasu jakby troszkę więcej, więc pomału wracam do swoich ukochanych koralików.

Do wykonania wisiora użyłam TT Inside Color-Crystal/Shamrock Lined, TT Trans Rainbow Olivine i  3 mm bicone w zielonkawym odcieniu, ale nie wiem co to za kolor.







































8 komentarzy:

  1. Wisiorek Śliczny!!! wczoraj właśnie, oglądałam tutek takiego wisiorka w wykonaniu (Sary Spoltore). Też mnie kusiło, może i zrobię lecz koraliki są u mnie na drugim planie, na pierwszym powrót do haftu. Pozdrawiam Cieplutko i Buziaczki dla wnusia!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bingo! Fakt, powinnam była podać :D Dzięki Bożenko, buziaki :)

      Usuń
  2. Jaki śliczny *-* Zostanę na dłużej :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...