sobota, 20 lutego 2016

Small black

Klasyczny, srebrno-czarny naszyjnik. Praktyczny. Ja go widzę do małej czarnej. Mały czarny do małej czarnej :) .. no ewentualnie do czarnych spodni i białej koszuli. Tak lubię, szablonowo. Ale to ja.. ktoś inny może skomponować to zupełnie inaczej. I o to właśnie chodzi :)


Wykonany ukośnikiem z TR 11o Opaque Jet, PF Galv Lilac i PF Galv Blue Slate. Dł. ok 49 cm, na 10k/rz. i wykończony metalowym, czarnym zapięciem.
Wzór własny.











A do czego Ty byś ten naszyjnik założyła ?



7 komentarzy:

  1. Edytko Śliczny naszyjnik. Kolorki bombowe. podpowiedz gdzie zakupiłaś świetne zapięcie, ja tydzień szukam takich lub podobnych ale na 14-15 koralików i niestety nigdzie nie ma. Widziałam w sklepach rosyjskich ale do polski nie wysyłają, a szkoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję Ci bardzo, Bożenko:) Zapięcia kupowałam w kadoro, ale te akurat mają średnicę wew. 10mm, więc raczej mało na 14-15 k :(

      Usuń
  2. To jest naszyjnik do wszystkiego i to jest w nim najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  3. Do małej czarnej idealny :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To taki naszyjnik, który pewnie przydałby się każdej z nas :)
      Również pozdrawiam Marzenko :)

      Usuń
  4. Witam serdecznie,
    Nazywam się Klaudia. Serdecznie zapraszam Cię do dołączenia do nowego serwisu Platforma Kreatywna http://platformakreatywna.com/, gdzie zrzeszamy wszystkie kreatywne strony. Swoim klubowiczom oferujemy zniżki na produkty, informacje o wydarzeniach, spotkania oraz darmowe pliki do pobrania. Serdecznie zapraszam.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...