sobota, 7 lutego 2015

Nebula i inni ..

Komplet z serii tych "mix koralikowy" skończony pod koniec stycznia ale jakoś nie składało się do obfocenia i chwalenia.
Bransoleta z TR 11o na 22k w rządku, spłaszczona siłą :) , uwięziona w wąskich, rurkowych końcówkach i obwieszona dyndadełkiem : jadeit granatowy, kryształek i FP montana blue 4mm na łańcuszku. Kolory jakie użyłam do bransolety to m.in metallic nebula, hematite, te same kolory tylko w zmrożonej wersji i sporo jasnych błyszczących i matowych szarości z kropelkami ceylon denim blue i ins color lust sapphire gdzieniegdzie..

A tak się prezentuje :



Kolczyki : 10 mm kuleczki fasetowanego, granatowego jadeitu oplotłam  TR 11o Met Nebula i 15o Silver Lined Gray, do wykończeń dołożyłam FP montana blue 4mm jak przy bransoletce. Całość zawieszona na sztyftach.
















Bardzo dziękuję za Wasze komentarze, miłe słowa i w oczekiwaniu na kolejne konstruktywne opinie pozdrawiam Was ciepło i serdecznie w ten mroźny i pochmurny poranek :)




14 komentarzy:

  1. Komplet cudny :) Bardzo podobają mi się takie szerokie mixiki bransoletki , ale ciągle coś jeszcze wpada szalonego do głowy i zostawiam na później:) Powiedz ten mi koralikowy nawlekam z jak " popadnie " czy wg.wzoru ;)
    Kolczyki też są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chodzi o mix koralikowy oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu :) Nie , nie robię na nie konkretnego wzoru ale też nie do końca jest tak, że nawlekam "jak popadnie".. mniej więcej wiem jaki efekt chcę uzyskać, jaka szerokość i ile wchodzi koralików na daną szerokość i wtedy tak trochę kombinuję kolorami przy nawlekaniu ;)

      Usuń
  3. A czy gdzieś można znaleźć taki schemat ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia, nie szukałam ... ale pewnie można coś podobnego rozpisać w tym programiku na wzory bransoletek szydełkowych

      Usuń
  4. Piękny komplet! Ja za to mam problem z wciśnięciem bransoletki w te koncówki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      ...rozgięłam delikatnie odrobinę końcówki, wsunęłam bransoletkę, ścisnęłam spowrotem i ok, trzyma się .. można jeszcze podkleić dla pewności

      Usuń
  5. No kochana, jeśli Tobie to kombinowanie z mixem daje takie efekty to ja nie mam słów. I tak po prostu sobie piszesz, że kombinujesz. Też bym chciała tak kombinować, żeby taki mix we wzorze z tych mixowych kolorków mi wyszedł. Kiedyś też kombinowałam i wiesz co? Przekombinowałam :)
    Śliczna bransoletka Edytko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha :) ...bardzo, bardzo dziękuję, cieszę się, że się spodobała :)

      Usuń
  6. Komplecik śliczniutki, mixik znakomity. Zastanawia mnie tylko,(co tam jest w środku bransoletki), tak fajnie jest płaska. Zakończenia znakomicie pasują, też je mam, więc może kiedyś i ja wydziergam coś do nich. Pozdrawiam Cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Bożenko w środku jest pusto. Ja robię dość ścisło, więc później troszkę na siłę bransoletkę spłaszczam i tak ją sama powyginam w różne strony żeby się ładnie ułożyła ;)

      Usuń
  7. Od chwili kiedy pokazałaś swój pierwszy 15-tkowy ukośnik, jestem wielką fanką Twoich "zmiksowanych" bransoletek :-))) Edytko, świetny komplet w bardzo uniwersalnej kolorystyce.
    Ściskam mocno ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że te z 15ek chyba jednak bardziej do mnie przemawiają tylko trochę trudniej się je robi ;) Dziękuję kochana :)

      Usuń
  8. Edyto bransoletka wygląda znakomicie,ja jak na siłę spłaszczałam swoją bransoletkę to nie mogłam uwierzyć w to co zobaczyłam.Być może fakt że nie robię zbyt ścisło miało znaczenie,ale koraliki porozjeżdżały mi się w różne strony i już nie wyglądała tak dobrze jak na początku.
    Twój komplet jest piękny i delikatny,serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...